• Свободни позиции
  • Стажантска програма
  • Кариера в Еврофутбол

     

    Работата в Еврофутбол предлага възможности за професионална изява в динамично развиваща се среда, повишаване на квалификацията и лично израстване във водеща компания на българския пазар,
    конкурентно възнаграждение, отговарящо на поетите отговорности и постигнати резултати.

    Ние правим всичко възможно нашите служители да изпитват удоволствие от работата си, така както и потребителите да изпитват удоволствие от нашите продукти. Ние сме ентусиазирани да развиваме потенциала
    на нашите служители и да им помагаме да показват най-доброто от себе си, както и да доставяме високи резултати.

    Ако Вие сте инициативен, лоялен и амбициозен професионалист, с позитивни нагласи и желание за дългосрочна и перспективна реализация, ако сте комуникативен и гъвкав при работа в екип, с поведение, ориентирано към целта и искате да станете част от екипа на компания, която осъществява дейността си
    отговорно, присъединете се към нашия екип.

    Преди да предоставите Вашите данни, моля запознайте се с нашата политика за защита на личните данни тук.

    Автобиография и мотивационно писмо изпращайте на e-mail: hr@eurofootball.bg

    Компанията ще се свърже само с одобрените кандидати. Работодателят ще разглежда конфиденциално всички кандидатури.

    Желаем Ви успех!


    Свободни позиции

    • Ръководител отдел ''Продажби''

      Вашите отговорности:
      - Разработване на проекти, свързани с развитието на букмейкърската мрежа;
      - Планиране работата на служителите в отдела;
      - Активно търсене и привличане нови партньори и клиенти, развиване на мрежата от букмейкърски пунктове;
      - Идентифициране на пазарните възможности с цел подобряване на работата с партньори и клиентите в съответствие с целите на компанията;
      - Анализ на пазарния потенциал. Сегментиране на пазара. Определяне на таргет групи. Анализ на клиента и изготвяне на планове за продажби;
      - Организиране провеждането на промоции;
      - Организиране и подпомагане популяризирането на нови продукти;
      - Отговорност за активното търсене и привличане на нови партньори и клиенти;
      - Постоянна връзка с клиента и полагане на усилия за неговото пълноценна удовлетвореност.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено подходящо висше образование (Маркетинг и продажби, Бизнес администрация, Стопанско управление, Икономика на търговията);
      - Предишен опит на ръководна позиция и управление на екипи;
      - Професионален опит: Минимум 5 година опит в продажбите и развитието на търговска мрежа и продукти;
      - Владеене на английски език – писмено и говоримо;
      - Умения за водене на преговори и стремеж за постигане на високи резултати;
      - Шофьорска книжка.


      Лични качества, които ценим:
      - Изразен търговски нюх и влечение към продажбите;
      - Комуникативна личност с изявени продажбени и търговски умения;
      - Лидерски умения;
      - Умения за работа в екип;
      - Иновативност;
      - Творческо мислене, инициативност, креативност;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт ''Връзки с обществеността''

      Вашите отговорности:
      - Планиране и реализация на всички дейности относно организиране и осъществяване на публични събития и кампании. Взаимоотношения с медиите и други организации;
      - Поддържане на публичния имидж на дружеството;
      - Цялостна работа и организация на проектите за корпоративната социална отговорност на дружеството;
      - Активна комуникация с медии, журналисти, рекламни агенции и партньори;
      - Подготовка на различни прес съобщения и друга информация за медиите, ежедневен мониторинг.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено висше образование по специалност „Връзки с обществеността”, „Журналистика”, „Реклама” или друго подходящо;
      - Професионален опит като специалист „Връзки с обществеността” минимум 2 години;
      - Отлично владеене на български език – правоговор и правопис;
      - Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
      - Отличен опит в използването на Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power point, Microsoft Outlook/Outlook express;
      - Познания в областта на спорта;
      - Възможност за командировки, свързани с провеждането на някои от мероприятията.


      Лични качества, които ценим:
      - Умения за работа в екип;
      - Творческо мислене, инициативност, креативност;
      - Организираност и прецизност;
      - Представителност;
      - Коректност и отговорност;
      - Бързина и гъвкавост в действията и преценките;
      - Умения за справяне с кризисни ситуации.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    ©2007-2019 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта Политика за личните данни Управление на бисквитки