• Свободни позиции
  • Стажантска програма
  • Кариера в Еврофутбол

     

    Работата в Еврофутбол предлага възможности за професионална изява в динамично развиваща се среда, повишаване на квалификацията и лично израстване във водеща компания на българския пазар,
    конкурентно възнаграждение, отговарящо на поетите отговорности и постигнати резултати.

    Ние правим всичко възможно нашите служители да изпитват удоволствие от работата си, така както и потребителите да изпитват удоволствие от нашите продукти. Ние сме ентусиазирани да развиваме потенциала
    на нашите служители и да им помагаме да показват най-доброто от себе си, както и да доставяме високи резултати.

    Ако Вие сте инициативен, лоялен и амбициозен професионалист, с позитивни нагласи и желание за дългосрочна и перспективна реализация, ако сте комуникативен и гъвкав при работа в екип, с поведение, ориентирано към целта и искате да станете част от екипа на компания, която осъществява дейността си
    отговорно, присъединете се към нашия екип.

    Преди да предоставите Вашите данни, моля запознайте се с нашата политика за защита на личните данни тук.

    Автобиография и мотивационно писмо изпращайте на e-mail: hr@eurofootball.bg

    Компанията ще се свърже само с одобрените кандидати. Работодателят ще разглежда конфиденциално всички кандидатури.

    Желаем Ви успех!


    Свободни позиции

    • Домакин

      Вашите отговорности:
      - Снабдяване на офиса с необходимите консумативи;
      - Контрол и отчет на разходваните консумативи;
      - Поддръжка на офис оборудването и сградния фонд;
      - Материално отговорен за наличностите (вид, количество, качество) на материали в склада;
      - Разпределение, поддръжка и отчет на наличностите в склада.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Опит на същата или подобна позиция
      - Икономическо образование;
      - Шофьорска книжка;
      - Много добра компютърна грамотност (Word и Excel);
      - Отговорност и прецизност при работа с документи.


      Лични качества, които ценим:
      - Отговорност;
      - Коректност;
      - Лоялност;
      - Стриктно изпълнение на поетите ангажименти;
      - Умения за работа в екип;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти;
      - Отлични условия на труд.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт ''Връзки с обществеността''

      Вашите отговорности:
      - Ежедневен мониторинг на медиите;
      - Ежедневен анализ и архив на публикациите в медиите, по теми, които касаят компанията;
      - Работа с различни вътрешнофирмени документи – справки, заявки, отчети, поддръжка и актуализиране на бази данни от информация, др.;
      - Подготовка на различни прес съобщения, разпращане до медиите;
      - Участие в подготовката и провеждането на различни мероприятия и кампании;
      - Контакти с медии;
      - Организиране на събития;
      - Корпоративна социална отговорност;
      - Разработване на ПР кампании – в национален и регионален мащаб, както и онлайн.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено висше образование по специалност Журналистика, Връзки с обществеността, Реклама или Българска филология;
      - Професионален опит като специалист "Връзки с обществеността" минимум 2 години;
      - Отлична българска граматика и умение за писане;
      - Владеене на английски език –писмено и говоримо
      - Отличен опит в използването на Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power point, Microsoft Outlook/Outlook express;
      - Познания в областта на спорта;
      - Възможност за командировки, свързани с провеждането на някои от мероприятията;
      - Отлични организационни умения;
      - Умения за справяне с кризисни ситуации.


      Лични качества, които ценим:
      - Умения за работа в екип;
      - Организираност;
      - Комуникативност;
      - Креативност;
      - Представителност;
      - Коректност;
      - Отговорност;
      - Прецизност;
      - Бързина и гъвкавост в действията и преценките.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт ''Продажби и обслужване на клиенти''

      Вашите отговорности:
      - Активно търси и привлича нови партньори и клиенти, развива мрежата от букмейкърски пунктове;
      - Провеждане на обучения на букмейкъри за прожажба на продукта;
      - Организира провеждането на промоции;
      - Анализ на пазарния потенциал. Сегментиране на пазара. Определяне на таргет групи. Анализ на клиента и изготвяне на планове за продажби;
      - Огранизира и подпомага популяризирането на нови продукти;
      - Отговаря за активното търсене и привличане на нови партньори и клиенти;
      - Постоянна връзка с клиента и полагане на усилия за неговото пълноценна удовлетвореност.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено подходящо висше образование (Маркетинг и продажби, Бизнес администрация, Стопанско управление, Икономика на търговията);
      - Професионален опит: Минимум 3 година опит в управлението на маркетинга и продажбите;
      - Познания и интереси в областта на спорта (в т.ч. футбол, волейбол, баскетбол, тенис, хокей, формула и др.) са предимство;
      - Работно владеене на английски език;
      - Шофьорска книжка;
      - Възможност за ежеседмични, служебни пътувания.


      Лични качества, които ценим:
      - Изразен търговски нюх и влечение към продажбите;
      - Комуникативна личност с изявени продажбени и търговски умения;
      - Умения за работа в екип;
      - Иновативност;
      - Креативност и аналитично мислене;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт ''Маркетинг''

      Вашите отговорности:
      - Планиране и осъществяване на маркетингови стратегии и кампании;
      - Разработване на маркетингови проекти;
      - Изготвяне и внедряване на стратегии за развитие на търговската мрежа и осигуряване на висока удовлетвореност на клиентите ни от предлаганите продукти;
      - Разработване на стратегии за стартиране на нови продукти;
      - Разработване, организиране и провеждане на маркетингови проучвания. Анализ и презентация на резултатите;
      - Анализ на пазарния потенциал. Сегментиране на пазара. Определяне на таргет групи;
      - Разработване на маркетингови планове и програми за работа с клиенти.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Опит в разработване и реализиране на успешни маркетингови стратегии и проекти;
      - Завършено подходящо висше образование в областта на маркетинга;
      - Предимство са познанията в областта на спорта (в т.ч. футбол, волейбол, баскетбол, тенис, хокей, формула и др.);
      - Отлично владеене на английски език и отлична компютърна грамотност.


      Лични качества, които ценим:
      - Умения за работа в екип;
      - Иновативност;
      - Креативност и аналитично мислене;
      - Висока организираност и мотивация;
      - Прецизност.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.
      - Мотивиращо възнаграждение.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    ©2007-2019 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта Политика за личните данни Управление на бисквитки